ن والقلم

ن والقلم

سیاسی_اجتماعی_فرهنگی_مذهبی.ورزشی
ن والقلم

ن والقلم

سیاسی_اجتماعی_فرهنگی_مذهبی.ورزشی

رئیس‌جمهور گفت: از انتقادات غلط رسانه‌ها علیه دولت خوشحال می‎‌شوم


.
سخنرانی رئیس‌جمهور در مراسم افتتاح 549 پروژه آموزشی- ورزشی آغاز شد همزمان با سی‌وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی مراسم افتتاح 549 پروژه ‌آموزشی، ورزشی و پرورشی در سراسر کشور با حضور ریاست جمهوری در آموزشگاه شهید دبیریان منطقه 16 برگزار شد.

رئیس جمهور کشورمان در این مراسم با بیان اینکه در هر مرکز آموزشی حتی اگر یک نفر تعلیم ببیند و تربیت شود برای ما کافیست اظهار داشت: آیندگان کشور دانش آموزان امروز هستند.

روحانی با اشاره به اینکه مدیران آینده دانش آموزان کلاس‌های درس امروز هستند گفت: مخترعین، مکتشفین، کارآفرینان، عالمان و بزرگان ما همگی از دامن آموزش و پرورش برمی‌خیزند. 

وی افزود: برای معلمین آنچه که افتخارآفرین است لذت تعلیم است، تعلیم یک لذتی دارد تعلم نیز لذت دارد سهم جدید، لذت معنوی فوق‌العاده‌ای دارد.

رئیس قوه مجریه با بیان اینکه افتخار بشر در قرآن تعلیم است یادآور شد: عظمت انسان در کلاس تعلیم و تربیت و یادگیری خلاصه می‌شود.

روحانی اضافه کرد: معلمی کار خدایی و انبیاء است، وقتی شما به دانش آموز چیزی را یاد می‌دهید موضوعی را در ذهنش خلق می‌کنید که آن یک نوع خلقت است و لذت بخش است.

روحانی در ادامه اظهاراتش خاطر نشان کرد: امسال دولت به دلایل شرایط خاص وضعیت سختی داشت که نتوانست تمامی مشکلات معلمین را حل کند ولی اگر شرایط خوب هم فراهم شود رفع مطالبات معلمین و مشکلات آنها زمانبر است.

وی ادامه داد: وظیفه ما تأمین معلمین است تا بتوانند با روحیه بالا سرکلاس درس حاضر شوند.

رئیس شورای عالی امنیت ملی بیان کرد: معلم وقتی حس کند از محیط کلاس و استعداد بچه‌ها برای تعلیمشان بهترین استفاده را کرده است، آن کلاس برایش خستگی نمی‌آورد بلکه روحیه‌اش بالا می‌رود.

روحانی گفت: معلمینی که با دانش آموزانشان رفاقت می‌کنند امر بسیار پسندیده‌ای را انجام می‌دهند، چرا که دانش آموزان تا آخر عمرشان به یاد آنها خواهند بود و همواره خود را مدیون معلمین خود می‌دانند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.