ن والقلم

ن والقلم

سیاسی_اجتماعی_فرهنگی_مذهبی.ورزشی
ن والقلم

ن والقلم

سیاسی_اجتماعی_فرهنگی_مذهبی.ورزشی

رهبر انقلاب درگذشت حجت‌الاسلام احمدی را تسلیت گفتند


حضرت آیت الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت روحانی عالیقدر و دانشمند حجت‌الاسلام دکتر احمد احمدی را تسلیت گفتند.

رهبر انقلاب درگذشت حجت‌الاسلام احمدی را تسلیت گفتند؛ حضرت آیت الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت روحانی عالیقدر و دانشمند حجت‌الاسلام دکتر احمد احمدی را تسلیت گفتند.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با تأسف و تأثر خبر درگذشت روحانی عالیقدر و دانشمند جناب حجت‌الاسلام آقای دکتر احمد احمدی رحمةالله‌علیه را دریافت کردم. عمر با برکت این دانش آموخته‌ی فاضل حوزه و دانشگاه یکسره در خدمت علم و تحقیق و تربیت جوانان جویای علم بوده است. مسئولیت‌های مهم این عنصر خدوم و پر کار در مسائل دانشگاهی در دوران انقلاب و جمهوری اسلامی فصل درخشانی از زندگی ایشان است. عضویت دهها ساله در شورای عالی انقلاب فرهنگی، ایجاد و اداره‌ی مؤسسه‌ی سمت، مدیریت بخش‌های مهم و حساسی از مجموعه‌ی دانشگاهی کشور، بخشهای برجسته‌ئی از این دوران است. اینجانب درگذشت این مرد انقلابی و وفادار را به خاندان و فرزندان محترم و همکاران و شاگردان و دوستان ایشان تسلیت عرض میکنم و رحمت و مغفرت الهی را برای آن مرحوم مسألت میکنم.

سیّدعلی خامنه‌ای

۱۹ خرداد ماه ۱۳۹۷

عدالت خواهی بین المللی/ راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر ایران


راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با تهران در بیش از نهصد شهر ایران اسلامی برگزار شد.

؛ در حالی که مردم مظلوم قدس در هفتادمین سال اشغال از سوی رژیم غاصب صهیونیستی به سر می برند،  جبهه مقاومت در این سال ها هیچ گاه از پای ننشسته و در مقابل ظلم فتنه گران آمریکایی و صهیونیستی کوتاه نیامده است.

ملت ایران هم در 39 سال گذشته همواره در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در راهپیمایی روز قدس حمایت خالصانه خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کرده اند.

 

فریاد آزادی خواهی مردم مرزدار سیستان و بلوچستان در دفاع از مظلومیت فلسطین 
راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر ایران
 راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس در مشهد 
آغاز راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر ایران

 راهپیمایی روزجهانی قدس در استان کردستان

آغاز راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر ایران

 راهپیمایی روز قدس در آذربایجان شرقی+تصاویر 

راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر ایران

راهپیمایی روز جهانی قدس در کرمانشاه آغاز شد + تصاویر

آغاز راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر ایران

ندای مظلومیت خواهی گلستانی ها در روز قدس + تصاویر

آغاز راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر ایران

 حضور حماسی مردم روزه دار اصفهان در  روز قدس

راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر ایران

آمریکا و اسرائیل اساسا توان حمله نظامی به ایران را ندارند



یدالله جوانی

معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه اقتدار دفاعی ایران تأمین‌کننده امنیت است، ‌گفت: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها سعی دارند با عملیات روانی وانمود کنند که قادرند به ایران حمله کنند تا بتوانند امتیاز بگیرند.

 امروز تمامی کارشناسان نظامی دنیا اتفاق‌نظر دارند که هر نوع اقدام نظامی آمریکا یا رژیم صهیونیستی علیه ایران با واکنش سریع و قاطع ایران مواجه می‌شود و بازنده اصلی هم متجاوزین خواهند بود.

ساخت ایران|پهپاد رزمی فطرس


ساخت ایران|پهپاد رزمی فطرس + عکس

 فطرس نام بزرگترین پهپاد ایرانی است که از قابلیت‌های قابل توجهی برخوردار است. این پهپاد که به‌دست متخصصان صنایع دفاعی کشورمان طراحی و تولید شده، مجموعه‌ای از فناوری‌های مدرن و پیشرفته را در خود جای داده است

یک ذره مردانگی در سیاسیون ما باشد مشکلات ما حل می شود


ضرغامی: در دوره مدیریت صداوسیما هیچ اشتباهی نکردم!

اینکه می گویم انتخابات بلای جان انقلابیون شده، یعنی زمان انتخابات احساس تکلیف هایی می شود و حرف هایی زده می شود که کارنامه انقلاب را داغون می کنند. مردم هم خوب می فهمند که چه کسی چه می گوید. حرف هایی که اعتقاد ندارند و عمل نمی کنند می زنند. چه اصولگرایان و چه اصلاح طلبان متاسفانه به این آسیب دچار هستند. خیلی از اصلاح طلب ها حرف هایی که می زنند اصلا متناسب با اصلاح طلبی نیست. هیچ سنخیتی با اصلاح طلبی ندارد. من اخیرا گفتم که آن ها نان برندشان را می خورند و از ناتوانی اصولگرا ها سود می برند. من می گویم نگاه انقلابی نگاه اصیل است. یک نگاه اصیل که باید دوباره به آن رجوع کرد. عیب ندارد جریان های سیاسی چه اصلاح طلب باشد چه اصولگرا باید انقلابی باشند. اصلا من می گویم مرد باشند. من سیاسیون را به مرد و نامرد تقسیم کردم؛ و واقعا هر کسی از این آقایان می رسد به من می گوید حرفت درست است. یک ذره مردانگی در سیاسیون باشد همه چیز حل است.

ملاحظات:

 سیاسیون ما حتی به اندازه دو حزب رقیب در امریکا به فکر منافع ملی نیستند