ن والقلم

ن والقلم

سیاسی_اجتماعی_فرهنگی_مذهبی.ورزشی
ن والقلم

ن والقلم

سیاسی_اجتماعی_فرهنگی_مذهبی.ورزشی

سردار سلیمانی درمراسم یادبود چهلمین روز درگذشت سردار نصیری


سردار سلیمانی : من با چشمان خودم دیدم که کودکی را سرخ کردند و میان پلو گذاشتند ، سردار قاسم سلیمانی درمراسم یادبود چهلمین روز درگذشت سردار نصیری گفت : احزاب سیاسی و گروه های مختلف قومی و عراق نقش بزرگی در این پیروزی داشتند، پیروزی که در عراق به دست آمده نیازمند تفصیل زیادی است . پایان دادن به حاکمیت داعش کاری بسیار بزرگ و نیازمند سالهای طولانی است که کلیه بخش های هنری و نویسندگان به آن بپردازند و نکات زیادی وجود دارد که باید برملا شود و مردم از آن مطلع شوند.


فرمانده سپاه قدس اظهار کرد: امروز شیعه و سنی اعم از عرب، ترکمن و بخش های دیگر به این نتیجه رسیده اند که باید خودشان مسئولیت را به دست بگیرند و اجازه دخالت بیگانه ندهند .

وی با اشاره به جنایات داعش گفت: من دیدم در همین دیاله کودکی را از سینه مادر گرفتند و روی اتش سرخ کردند و لای پلو گذاشتند و برای مادرش فرستادند.


وی بیان داشت : حزب الله لبنان چه در عراق و چه در سوریه به مدد مردم آمد . جا دارد دست آن سید بزرگ جناب سید حسن نصرالله را ببوسم. حزب الله لبنان شهدای ارزشمندی تقدیم کرد. آنان گمنام آمدند و همه تجربه خود را در اختیار هشد شعبی و ارتش عراق قرار دادند . جا دارد ملت عراق قدر فداکاری این سازمان جهاد پرور و جهادی را بداند.

سرلشکر سلیمانی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: بعضی وقت‌ها ما از راه دیپلماسی اقداماتی می‌کنیم که در دنیا هم بر آن تاکید می‌کنند، اما بعضی گره‌ها و حل برخی مشکلات خصوصاً جایی که مشکلات مهمی وجود دارد، فقط با دیپلماسی حل نمی‌شود.

فرمانده نیروی قدس سپاه خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در ملاقات با تمام شخصیت‌های عراقی بر حمایت تمام عیار جمهوری اسلامی از مرجعیت و مردم عراق تاکید داشتند و فرمودند آیت الله سیستانی گنجی است که مردم عراق باید قدر آن را بدانند و همواره تاکید داشتند دولت جمهوری اسلامی از هرگونه کمکی به مردم عراق دریغ نکند بر همین اساس وزارت دفاع به صورت سه شیفت برای عراق سلاح تولید و به آنجا ارسال کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.